180912


Idag är en dag då jag vill lägga allt åt sidan. Som sagt en ren skitdag, orken har knappast legat uppe och jag har knappt kunnat fokusera. Lagfoto igår och de återstår bara att se hur det blev med tanke på att mitt hår var ett stort fluff men det är inte hela världen. Skolfoto imon med och jag hoppas innerligt att jag får turen att stå upp, men med tanke på mina 163.5 cm lär jag få sitta ner som alla andra år.. Dags att dra ner sig till gymmet för att komma på andra tankar och bara köra slut på mig själv. Sköönt 

Kommentarer
Postat av: ronsan

puss på dig min bästaste kompis

2012-09-18 @ 21:43:11
URL: http://ronjanissen.blogg.se
Postat av: Anonym

Du och Ronja borde verkligen satsa på bloggen, haha vet inte varför men ni har verkligen intressanta bloggar :)

2012-09-19 @ 13:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0