Let's make this fleeting moment last forever

Om någon skulle förstå sig på våran relation. Känns töntig att säga det men endast en dag utan dig känns som en evighet, du är allt för mig. 
Förövrigt hade vi modevisning idag i skolan som gick väl sådär om man säger så men väldigt sega byten och inte så mycket att göra. Men jag kan säga att jag är i ett stort behov utav en snygg rosa stickad tröja! Men vart finns dom är frågan? Har verkligen letat överallt. Blir galen!! Men nu ska jag dregla framför tven (hela sverige bakar).

Kommentarer
Postat av: ronjsii

love you <3<3 schist oså att du tar en bild där du typ är jätte söt på :(:(:(:(:(:( pussss

2012-09-28 @ 15:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0