If there are no ups and downs in your life, it means you are dead.

Två finfina bilder på mig och Gudni från senaste lagferren! Snart är det dags igen dock med guldhattar på huvudena förmodligen! Förövrigt så vet jag att det inte blivit att jag har bloggat då det varken har funnits tid, ork, eller någon insperation överhuvudtaget. Men efter en veckas lov med enbart sov rehab så känns det som jag ändå börjar komma tillbaka på banan. Annars då? Väldigt lugn skoldag och ett redigt gött attackpass efter skolo kunde nog inte bli så himlans mycket bättre, eller jo som pricken över i:et så spendares kvällen hemma hos min bror då han fyllt år och bjöd oss på middag! Saknar han allt för mycket. Men att dejta John blund nu i fleraflera timmar blir helt ok nu, PUSS PÅ ER KOMPISAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0