Du är min tvilling

Tänk om någon någonsin skulle förstå sig på din och min relation. Våran relation som jag inte tror att någon kommer förstå sig på. Men vad är du för mig egentligen? Du är min tvilling, min syster, min andra hälft, mitt liv, min drivkraft, min livskraft, min motivation, min insperation, min bästa vän, min största konkurrent, min livskaramt, personen jag delar allt med, min stora syster, min bästa, mitt kött och blod. Bara få ord som kan beskriva vad just du är för mig. Du är så fruktansvärt bra min tvilling, tack för att du är du.

Kommentarer
Postat av: ronjy

Älskar dig överallt annat, även fast jag önskat att du varit död 55453 gånger <3<3<3 puss

2013-01-15 @ 22:09:42
Postat av: EVELINA JONSSON

sv: Tack fina sandra! skitsköna är dem! :D

ååh ni är för söta ni två! :D

2013-02-09 @ 11:31:37
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0