New year, new life

Naked truth eller vad man ska säga. Dock är dessa bilder ifrån sommarn och då ser man ändå apbra ut utan smink, inte konstigt när man är brun osv. Annars då, saknar min bror lite. Är väldigt tomt utan honom dels för att han har flyttat hemifrån och dels för att han befinner sig i Abu Dabi just nu. Jodå idag har jag hängt en del med min nya bästis Jerry och även gjort ett pass på gymmet. Riktigt skönt faktiskt, brukar inte köra så mycket i gymmet längre vilket jag inte fattar varför jag inte gör?! Måste börja gymma mer eftersom att jag måste nå mina andra mål och resultat. Imorgon vankas det även en heldag i götet med möbel och ronny och sedan lite handbollsträning på det, bra fredag bra fredag. Denna helg kommer även att bestå av väldigt mycket fotbollskollande och handboll och en massamassa mys. NU: sätta på en skräckis ihop om att jag överlever. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0