Will you still love me when i'm no longer young and beautiful?

Det senaste dagarna har det vart så bra väder att bloggen som vanligt inte har prioriterats. Jag har därfor tagit vara på solen och hängt med familjen väldigt mycket. Blev en tur till marstrand igår med mami och ronny trots det fina vädret så var det inte så skönt pga det blåste så sjukt mycket. Idag vankades det ullared där det inhandlades alla möjliga behövliga saker, bland annat 12 par trosor haha. Vilken människor köper 12 trosor om man inte handlar på vs?! Har även börjat dra igång med träningen igen efter 4 veckors vila, känns så fruktansvärt skönt, som jag har längtat efter träningsverken, svettan och framförallt känslan efteråt. Värst av allt är allt jag har tappat.. Känns så konstigt att bli trött av ynka 15 minuter på bandet. Jag hatar även att jag har haft all den här oturen under försäsongen först lever mitt lår sin egna lilla värld och sen de här. Menmen jag vet att jag kommer tillbaka det är bara att ta varje dag som den kommer och öka träningen successivt så att min kropp inte slits ut ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0