18 år

Tisdags var det våran tur att fylla 18. Kan inte riktigt beskriva hur det känns. Känns både gött och sen så känns det inte alls så speciellt haha. Tanken var egentligen att det skulle firas igår med min första lagliga utgång men nej, har åkt på hjärtmuskelinflammation så ingen ansträning på ca 2-4 veckor. Jag vet inte riktigt hur jag ska säga hur jag känner inför detta. Är så sjukt ledsen och arg på samma gång. Så typiskt att när jag har min livs bästa kondition och styrka så åker jag på detta. Min längtan efter att få träna och svettas är svårslaget, finns nog inget jag längtar mer än att svettas, få träningsvärk och framförallt känslan efteråt! Låt dessa veckor gå fort!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0