Fredag, lördag & söndag.

Lördagen spenderades med Emma på stranden ihopp om att bättra på brännan, men det slutade med att vi tröttna på att det ständigt mulnade på. Kvällen spenderades tillslut hemma hos Emma med en massa gott till två filmer. Söndagen var väl inprincip som vilket söndag som helst, sovmorgon och en massa fix och sedan dra sig till fontin för försäsongs träning. Utvecklingen det senaste åren är så sjukt, för ca 2 årsen skulle jag aldrig ha vart med på alla övningar. Men idag är jag med på alla, jag utför allt helhjärtat och jag är bland det som orkar mest. Har nog aldrig i hela mitt liv trott att jag skulle utvecklas såhär bra. "You don't get what you wish for, you get what you work for". Jag kan inte mer än att vara nöjd över mig själv för det jag har utvecklat, det är bara att forsätta och att aldrig ge upp.
Winners never quit and quiters never win.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0