En fredag

Jag vet knappt vad det är med mig själv längre. Sur för småsaker, irriterar mig på allt och alla, deppar för jag vet inte vad?! Varför varför varför vet jag inte. Men iaf idag är det trots allt fredag & helg, vilket ändå får dagen att kännas lite bättre. En hyffsat skön dag på praktiken, dock ett ännu skönare träningspass efteråt. En annan sak som är redigt gött är att vi är SERIEEESEGRARE. Dock är det väldigt segt att laget som vi skulle ha mött i morgon för att avlsuta serien har dragit sig ur, så det blir nog förmodligen en träningsmatch mot herrarna. Haha kan dock bli riktigt kul att avsluta serien på ett sätt ändå + lagferre på kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0