Lycklig

Om jag ska vara ärlig så kan jag inte riktigt beskriva min känsla efter denna dagen. Idag fick jag reda på en sak jag aldrig i hela mitt liv trodde att jag ens kunde få. Det är just precis sådana saker som får mig att hitta tillbaka motivationen till livet. Att forsätta kämpa, att jag ska inte ge up. Jag ska kämpa för det jag verkligen brinner för. OCH jag ska plugga röven av mig det sista som är kvar av skolan. Jag vet innerst inne att jag kan om jag vill. 
Idag hade det vart en perfekt dag att lira lite boll trots att min motivation inte alls är på topp så mycket längre. Men trotts att jag är i min lilla dipp, vill jag inte ge upp något jag älskar att göra mer än allt. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0