When nothing goes right, go left.

rövhållscpeskitdag, en riktigt extremt dålig dag trots att vi har varit lediga. Jag är så sjukt stressad över allt. Min motivation till allt ligger just nu långt ner på botten av allt. Varförvarförvarför. Tycker jag verkligen att det är så roligt att träna och se resultaten som kommer? Vill jag verkligen ha ett bra betyg i vissa ämnen? Klart som fan att jag vill. Blir så besviken på mig själv ibland, det är så galet att just det där lilla sänker mig nått såpass. Jag skriver inte den här texten för att jag vill att mina vänner ska fråga vad som är fel. Jag behöver skriva av mig för det här tar snart kål på mig både på insidan och utsidan. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0